DAN ODPRTIH VRAT: vsak četrtek med 10. in 18. uro, ostale dni po dogovoru. Osebni prevzem in možnost preizkusa naših domačih izdelkov. Toplo vabljeni!

NARAVNO, KAKOVOSTNO, SLOVENSKO       Izdelke "Naravna darila EMMA" pridelujemo, oblikujemo in izdelujemo sami - od začetka do konca. Izdelke odlikuje ročna izdelava, svežina, kakovost in slovensko znanje.
Prepričani smo, da boste z izbranimi izdelki zadovoljni. Če pa se slučajno zgodi, da z izdelkom ne boste zadovoljni oziroma ne boste dobili izdelka, ki ga pričakujete, nam ga lahko v 14 dneh od prejema nerabljenega in neodprtega vrnete, mi pa vam bomo vrnili denar. Pišite nam na info@naravna-darila.si.
Vsak delovni dan (ponedeljek-petek, 9h-17h) nas lahko pokličete na 01/568-65-15 ali 041/721-528, za nasvet, mnenje ali pomoč. Lahko pa nam pošljete tudi e-pošto na info@naravna-darila.si. Odgovorili vam bomo v najkrajšem možnem času.

V košarici še nimate artiklov

Znesek: 0,00 €

Pogoji poslovanja

SPLOŠNI PRODAJNI POGOJI

Splošni prodajni pogoji internetne trgovine Naravna darila EMMA®, so v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov in napisana na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za elektronsko poslovanje.

V primerih, ko naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov le v primerih, ko je to posebej navedeno v samem zakonu.

Z internetno trgovino Naravna darila EMMA® (v nadaljevanju »Naravna darila EMMA®« ali »trgovina« upravlja podjetje GEP-ART Gregor Sojer s.p..

Kupec je fizična ali pravna oseba, upoštevajoč podatke, posredovane ob registraciji in oddaji naročila.

Fizična oseba je uporabnik, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine Naravna darila EMMA®, pravice uporabnika in poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

 

PONUDBA ARTIKLOV

Zaradi značilnosti poslovanja preko spleta, se ponudba spletne trgovine Naravna darila EMMA® spreminja in ažurira hitro in pogosto.

 

CENE IN DDV

Vse cene so v evrih in vključujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila, se lahko dnevno spreminjajo in nimajo vnaprej določene veljavnosti.

Objavljene cene in cene v izdanih ponudbah so nepreklicne in veljajo samo za nakup preko trgovine Naravna darila EMMA®. Cene veljajo v primeru plačila s spodaj navedenimi načini plačila.

V primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo Naravna darila EMMA® kupcu omogočil odstop od nakupa, obenem pa bo ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik (spletna trgovina Naravna darila EMMA®) potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu nakupa »Naročilo potrjeno«). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksni in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

 

NAČIN PLAČILA

- Naravna darila EMMA® omogoča naslednje načine plačila:

  • - z gotovino po povzetju - pri plačilu po povzetju boste kurirju dostavne službe plačali z gotovino ali z bančno kartico (dodatno se plača tudi provizija dostavni službi za storitev plačila po povzetju, v višini okoli 1,2€),

  • - z bančnim nakazilom na račun podjetja GEP-ART Gregor Sojer s.p. (po ponudbi, predračunu),

  • - z vašim PayPal računom. V kolikor želite plačati na ta način, v postopku plačevanja kliknite na gumb "PAYPAL", ki vas bo povezal z vašim računom, preko katerega boste nato izvedli plačilo (plačilo poteka v angleškem jeziku). V primeru plačila s Paypalom stranka plača tudi provizijo Paypala.

 

NAROČANJE

Kupec lahko naročilo odda preko spletne trgovine, e-pošte ali telefona. V izogib nesporazumom v komunikaciji priporočamo, da so naročila oddana preko spletne strani ali pisno preko e-pošte. Garantiramo za točnost pisnih naročil. Za telefonska naročila pa ne sprejemamo nobene odgovornosti.

Naročila v trgovini »Naravna darila EMMA®« se obravnavajo kot nepreklicna in bodo izvedena. Potrošnik lahko po oddaji elektronskega naročila v 24 urah odstopi na podlagi obvestila o odstopu na elektronski naslov info@naravna-darila.si.

 

Odstop od naročila in vračila

Potrošnik lahko v 15 dneh od prevzema blaga pisno sporoči, da odstopa od naročila, brez navedbe razlogov za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je oddano v roku. Potrošnik mora najkasneje v 15 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago.

Po prejemu blaga in ugotovitvi, da je to nepoškodovano in v nespremenjeni količini, podjetje potrošniku skladno z zakonom vrne vsa opravljena plačila. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek pošiljanja (prejema in vračila blaga).

Na podlagi člena Zakona o varstvu potrošnikov vračilo kozmetičnih izdelkov in kozmetičnih sestavin ni mogoče. Vračilo kozmetičnih izdelkov in sestavin je mogoče samo v primeru, da je bila storjena napaka s strani Naravna darila EMMA® (poslani napačni izdelki ali napačne količine). V takšnem primeru je možno kozmetični izdelek ali kozmetično sestavino reklamirati le, če njegova embalaža še ni odprta.

V primeru napačno poslanih izdelkov, krije vse stroške ponovnega pošiljanja ponudnik (Naravna darila EMMA®).

Potrošnik ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun kamor želi, da se vrne plačilo.

Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!

 

Zavrnitev naročila

Ponudnik lahko naročilo za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki s katerimi razpolaga ne more izvesti, zavrne.

 

Obdelava naročila

Naročila se obdelujejo dnevno, vsako naročilo pa je oddano v roku 2-5 delovnih dni. Pri izbiri opcije plačila bančno nakazilo, bodo aktivnosti za izvedbo naročila stekle po prilivu finančnih sredstev na transakcijski račun.

 

Hranjenje naročila

Oddana elektronska naročila oziroma sklenjene pogodbe o nakupu se shranjujejo na sedežu podjetja. Na zahtevo potrošnika, le-ta na elektronski naslov oziroma fizični naslov, ki je naveden v naročilu, prejme kopijo. Zahteva se lahko poda na naš elektronski naslov info@naravna-darila.si ali pisno na sedež podjetja.

 

DOSTAVA IN PREVZEM

Dobavni rok prične teči naslednji delovni dan od oddaje naročila.

 

Način dostave

Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku.

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je General Logistics Systems d.o.o. (GLS Slovenija), vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito. Kupec lahko izbere tudi drugega ponudnika za dostavo pošiljk. V tem primeru plača poštnino po ceniku izbranega ponudnika dostave, ponudnik pa pri tem zaračuna dodatne stroške obdelave naročila v višini 1,50€ (tudi pri naročilu brez poštnine).

 

Stroški pošiljanja

Stroške pošiljanja plača kupec oziroma prejemnik pošiljke. Stroškov pakiranja in poštnine nad 59€ ne zaračunavamo.

 

Stroški pakiranja in dostave so sledeči:

 

Znesek naročila:

Strošek dostave in pakiranja:

Do 29,00 EUR

3,90 EUR

od 29,01 EUR do 49,00 EUR

2,90 EUR

od 49,01 EUR do 59,00 EUR

1,90 EUR

od 59,01 EUR naprej

BREZPLAČNO

 

Dostavo izven Slovenije bomo zaračunali posebej in v dogovoru z vami.

Ko vam kurir dostavne službe dostavi pošiljko, mu plačate z gotovino, v kolikor ste izbrali način plačila z gotovino po prevzetju. Znesek je izpisan na vašem naročilu.

Za višino provizije pri plačilu z bančnim nakazilom, se pozanimajte pri banki, preko katere izvajate plačilo.

V primeru, da vam ob dostavi paketa ne bo možno vročiti, vas bo paket čakal na naslovu ene izmed »Parcel Shop« enot, v kateri paket lahko prevzamete sami, osebno (poštno ležeče). Seznam paketnih trgovin (Parcel Shop) najdete s klikom TUKAJ.

 

Čas odpreme in rok dobave

Vse izdelke, ki so na zalogi, odpremimo v 2-5 delovnih dneh po prejemu vašega naročila. Ob sobotah, nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo.

Artikli imajo dobavni rok do 5 delovnih dni. Za rok dobave artiklov, ki jih ni možno dobiti v predvidenem roku, vas bomo predhodno obvestili.

V kolikor vas kurir dostavne službe ne bo uspel dobiti na domu, vas bo poklical na telefonsko številko, ki ste jo pustili ob oddaji naročila. Z njim se boste nato dogovorili za ustrezni termin dostave paketa. V kolikor boste preko telefona nedosegljivi, pa vam bo v vašem poštnem nabiralniku pustil pisno obvestilo.

 

REKLAMACIJE PREJETIH POŠILJK

Prejeto blago preglejte takoj in ob prisotnosti osebe dostavne službe. Vse kasnejše reklamacije poškodbe blaga, dostavna služba upošteva le izjemoma in jih v njihovem imenu tudi ponudnik ne more rešiti. Morebitne poškodbe vnesite v zapisnik, ki ga je dostavljalec dolžan podpisati.

V primeru poškodbe paketa ter vsebine nas prosimo pisno obvestite v roku treh dni od prejema paketa ter nam posredujte fotografije na naš elektronski naslov info@naravna-darila.si. Poškodovanega paketa in vsebine ne zavržite, dokler postopek cenitve škode ni končan.

 

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Ponudnik si pridržuje pravico, da pokliče uporabnika na njegovo telefonsko številko.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Vaše podatke bomo občasno uporabili le zato, da vas obvestimo o pomembnejših spremembah, novih storitvah in posebnih ponudbah na naših spletnih straneh, za katere z gotovostjo trdimo, da za vas predstavljajo pomembne informacije. Če teh informacij ne boste želeli prejemati, nas o tem obvestite na elektronski naslov info@naravna-darila.si.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

 

PIŠKOTKI

Naše storitve želimo narediti enostavne, uporabne in zanesljive. Kadar se storitve opravljene preko spleta, je včasih potrebno shraniti majhne količine podatkov na vaš računalnik, tablico ali pametni telefon. To vključuje majhne datoteke, znane kot piškotki. Piškotki ne morejo biti uporabljeni za vašo osebno identifikacijo.

Te male datoteke se uporabljajo za izboljšanje storitev kot na primer: omogočanje prepoznave vaše naprave, tako da vam ni potrebno večkratno vnašanje podatkov pri opravljanju ene naloge. Na ta način si lahko na primer shranite vaše uporabniško ime ali geslo ali pa izdelke v košarici. Piškotki pa obenem omogočajo tudi hitrejše nalaganje in delovanje spletne trgovine.

 

KOMUNIKACIJA

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo, razen v primeru, če temu uporabnik izrecno nasprotuje.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala sledeče sestavine:

- jasne in nedvoumne oznake, da gre za oglasna sporočila,

- jasno razviden pošiljatelj,

- različne tržne tehnike bodo označene kot takšne, prav tako pa bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,

- jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,

- na željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik željo spoštoval.

 

ODVEZA ODGOVORNOSTI

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti pravilnost in ažurnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik menja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.

Ponudnik se trudi zagotoviti natančne forografije prodajnih artiklov, vendar je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

 

PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali preko elektronske pošte.

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil prejem pritožbe in kupcu sporočil, kako dolgo jo bo obravnaval ter ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešujejo sporazumno.

Za kakršne koli dodatne informacije nas lahko vedno kontaktirate na tel: 01/568-65-15, gsm: 041/721-528 ali e-pošto: info@naravna-darila.si.

 

Želimo vam obilo prijetnih nakupov!

 

Ekipa Naravna darila EMMA